כוננות נרחבת: תרגיל רב נפגעים נערך במתחם ציון הרשב"י

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כוננות נרחבת: תרגיל רב נפגעים נערך במתחם ציון הרשב"י

    תרגיל רב נפגעים נערך היום במתחם ההדלקות בציון הרשב"י, בהשתתפות כלל כוחות ההצלה והביטחון במתחם

    22:29
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on ממובילי הטבח: צה"ל חיסל בכיר בג'יהאד האיסלאמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מההערכות לאבטחה הגדולה שעות לקראת פתיחת ההילולא במירון, נערך היום (חמישי) בהובלת משטרת ישראל ובשיתוף מגן דוד אדום, מכבי אש וצה"ל תרגיל אירוע רב נפגעים ברחבת הדלקה.

    במסגרת התרגיל תורגל תרחשי של קריסת במת קהל ועשרות רבות של חוגגים נפצעו. "צוותי מד"א, אשר נמצאים בהר בכוחות גדולים העניקו טיפול רפואי לפצועים המדומים"

    הסביר פרמדיק מד"א עומרי הוכמן שהיה מפקד כוחות מד"א בתרגיל והוסיף "במסגרת התרגיל השתמשנו בטכנולוגיות מתקדמות שפותחו במגן דוד אדום ובכלים ייחודיים דוגמת משאית החפ"ק של מד"א".

    "האוטובוס לטיפול נמרץ וטרקטורונים בעלי התקן מיוחד לחילוץ פצועים. אמבולנסים של מד"א פינו פצועים למנחת מסוקים סמוך על מנת לתרגל חבירה למסוק הצפוני של מד"א שנמצא גם כן בכוננות גבוהה".

    מנכ"ל מד"א אלי בין אמר: "מגן דוד אדום ערוך לאבטח רפואית את מאות אלפי החוגגים בהילולה במירון בשיתוף פעולה ובתיאום מלא עם משטרת ישראל וכלל כוחות החירום והשנה אף תגברנו את היקף הכוחות במרפאה נוספת במתחם ההדלקה. אני קורא לציבור לשמור על הנחיות משטרת ישראל והסדרנים, להימנע מדוחק וצפיפות ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות בנושא נגיף הקורונה."

     



    0 תגובות